w kącikach ust

13:41


To też może Ci się spodobać

14 komentarze

  1. jogurt malinowy
    kolor powerowy.

    (myślę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczynie na twarz wypełznął rumieniec różowy
      znaczy to, że adorator ma buty we wzorek wężowy?

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. kompozycje ułożył wielki kompozytor co się zwie los
      ja je tylko znalazłam idąc na pocztę
      stopami omal nie podeptałam tych płatków róży
      a głowę nie rozbiłam muru z muralem :)

      Usuń
  3. powietrze pachnie jak malinowa mamba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię ten rytm
      zachęcona przez Ciebie śpiewam dalej:

      "Nikt nie przeklina, nikt nie mówi karamba
      „sada-ma-saga-na” z głośników, a nie labamba
      Trawa paruje w słońcu tak, jak czasem „pamba”
      Nie potrzebny nam tupecik dzisiaj Donalda Trumpa
      Muzyka się kręci, jak w Porto Allegre samba
      Dubujemy twoją nienawiść i żłobimy dobry kurs
      Każdy każdemu kiedy trzeba idzie w sukurs
      A teraz:

      Salam alejkum, szalom
      Niechaj pokój spłynie tutaj na każdy dom"

      Usuń
  4. piękne karminowe usta róży a może Róży ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak mi się skojarzyło z tekstem , który ostatnio czytałam o kobiecie, która chciała mieć swój samochód i najważniejsze było, żeby był czerwony ;-)) Coś jest w tym kolorze, że jest taki kobiecy :-)

    OdpowiedzUsuń