łap!

22:08


To też może Ci się spodobać

17 komentarze

  1. plask! walnęło mnie w ryja! ale mam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tam... ono Cie nie walnelo a czule przywarlo... jest jeszcze troche niewychowane :)

      Usuń
  2. :^)) .. pełna koncentracja :^)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro zawsze będzie dopiero jutro...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale o 23:59 jest juz intymnie i niepokojaco blisko...

      Usuń
    2. Ale minutę później zagrożenie mija :)

      Usuń
  4. Lapie DZISIAJ, bo jutro moze mnie juz nie byc...
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. święta prawda. amen
      - trzeba ją sobie przypominać codziennie wieczorem
      jak pacierz :)

      Usuń
  5. Świetne! Uśmiechnęłam się od ucha do ucha:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. łapię, ale ono mi się wymyka, chyba muszę jeszcze poćwiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to franca jedna z tego jutra!! :)
      potrenowałaś?

      Usuń
  7. ja bym nawet dodała: łap swoje dziś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja!
      po co czekać do jutra?
      jutro będzie futro :)

      Usuń
  8. świetne, ale kot i różowy WYGRAŁ :D bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kot jest niezwyciężony
      - przegrywam z nim co rano
      kiedy to okazuje się, że to on moim miauczącym panem dyktującym rozkazy :)

      Usuń