tabsy

18:00

w tabletkach jest witamina B12, D3, A i E, żelazo, potas, magnez oraz kwas (foliowy oczywiście), a także tran, no i uspokojenie, które też można łyknąć ukradkiem w przypływie zdenerwowania i popić pół szklanki wody
tymczasem
czuję się lekko niespokojnie
bo jak każdy czasami martwię się na zapas
tak, jak teraz
jest środek lata, a ja się martwię, dlaczego nikt nie wymyślił tabletek, w których zamknięte byłoby lato

bo ja bym chciała w lutym, gdy na zewnątrz -12, a o godzinie 17 ciemno jak w zamkniętej lodówce
wziąć taką tabletkę z lata, dać jej zadziałać i wyjść na balkon i wykrzyczeć zgodnie z prawdą nie tylko całemu miastu, a całemu światu: że jest pięknie, a ja jestem chabrem niebieskim wśród traw szumiących
tak, ja bardzo poproszę o wymyślenie tabletek przypomnienia... zimą o lecie

To też może Ci się spodobać

0 komentarze